Så jävla söt!

Ingela har en söt liten hundvalp på dryga tretton veckor som hon kanske inte kommer kunna ha kvar.
Jag puckad som jag är ställde upp på att vara hundvakt från idag tills på torsdag så nu ligger denna svarta lilla vackra varelse här bredvid mig i soffan och jag kan ju inte säga något annat än att jag är helt förälskad!
Gottegos är min bebis och han äger hela mitt hjärta men den här lilla plutten är bra söt alltså!
Jag förstår inte hur jag tänkte när jag sa att jag kunde vara hundvakt då jag vet hur jag är, Jag älskar ju fan djur mer än människor! Se bara på Gottegos... Han blev min under en promenad i skogen efter en diskussion på två sekunder. 
GAH jag saknar Gottfrid så otroligt mycket och det känns så galet skumt att ha en annan liten vovve här när han är hos pappa. 
Men precis som jag ställde upp på Ramona när hon behövde hjälp med Gottfrid så ställer jag nu upp på Ingela. Djur är mitt allt, Gottfrid är mitt liv och utan honom så slutar mitt hjärta att slå. 

Nu däremot så ska jag passa på att plugga lite när lilla Spike sover. 
Sen ta en promenad med honom innan det är dags för läggdags.
Har lektion imorgon bitti och jag vill egentligen inte lämna honom själv eftersom han är så pass liten, men Ingela säger att det går bra så får väl tro på det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0