Ali min lilla Ali...

Blir så jävla lack på människor som inte kan ta en diss och som istället börjar sprida massa felaktiga rykten..
Låt oss därför klargöra det här lite... 

Du och din "bror" samt några andra okända idioter i din bekantskap skjutsar min kompis som undrar om du känner mig..
Ni skrattar, din "bror" uttrycker sig att jag skulle vara en hora och du fortsätter med att säga att jag ringer till dig på nätterna och böner och ber efter din kuk?! .. 

Okej..
Jag förstår att ni skrattar, tanken med att jag skulle vara med någon så patetisk som dig är faktiskt rätt skrattretande.
NEJ jag är ingen hora. För även om din "bror" skulle ha Donald Trumps plånbok så skulle han aldrig i hela helvete få röra mig!
Sen att jag skulle ringa dig om nätterna och be om din kuk?! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! 
Snälla första april är inte än...
Sist jag ringde dig var för att du bad mig ringa och jag slängde luren i örat på dig, gången innan så ringde jag dig och skrek vilken värdelös människa du är. 
Sista gången jag träffade dig så satt jag och pratade om hur jag faktiskt för första gången trodde att jag var kär och ingen fixidé som alla andra har varit och så länge inte du är lång, snygg, rolig, smart och fotbollsspelare så var det INTE dig jag menade! Hade jag sex med dig den kvällen? NEJ! Just för att DU ÄCKLAR MIG!

Vi vet ju redan vad det här handlar om eller hur?!
Du har ju sagt det flera gånger själv..
Att jag är bäst, att du inte är värd mig och att du aldrig kommer hitta någon som är så jävla snygg o bra som mig! Du har ju till och med så ärligt sagt att du bytt ner dig rejält med din nya tjej eller vad det nu än är då hon är rent av ful jämfört med mig.
Så bara för att jag dissade dig och dumpade dig så behöver du inte sprida massa jävla rykten som inte stämmer!
Mitt rykte blev skadat nog efter den korta tid min hjärna bestämde sig att sluta fungera så att du lyckades få mig på fall.. Tack och lov så fick jag tillbaks förståndet rätt snabbt!
Så var tacksam över att ha fått varit med mig och som jag sa för länge sedan.. 
Du är Assyriska, jag AC.Milan.. Matchen är över och som skrivet så klev du av planen som förlorare...
Alla skrattar åt dig, folk gör narr av dig..
Sanningen är att du är en nolla som inte kommer lyckas med något...
Din existens är totalt oväsentlig för omvärlden och hur tragiskt det än må låta så är det sanningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0