Gubbjävel!

Jag hade riktigt trevligt i Sthlm... Det som var mindre trevligt var att jag blev dunder sjuk! Jag har feber, hör knappt något, halsen är hemsk och näsan likaså.. Hade nationella i morse i matte och det gick åt helvete. Jag hade inte pluggat tillräckligt men ändå tillräckligt nog om folk hade hållt käften som man kan tycka dom ska göra under ett prov allra helst nationella! Istället så springer folk in och ut genom dörren, räcker upp armen och ställer frågor som jag som satt längst bak hörde. Slutade med att efter jag försökt lösa samma uppgift säkert tusen gånger gav upp och slängde provet på lärarens bord och gick jävligt irriterad därifrån. Det kändes inte direkt roligt att ta sig upp trots feber för att göra ett prov som iaf gick åt helvete... Kände att det här inte var min dag så gick inte ut något mer utanför dörren förrän alldeles nyligen då jag var tvungen att ta mig till Ica för att köpa mjölk.. Min pappa ringde då och eftersom Gottfrid är hos honom som jag saknar så otroligt så pratade vi trots att jag låter som ett monster... När jag skulle packa ner min mjölk så hör jag hur en bitter gubbjävel stirrar på mig och säger något som "Vem bryr sig om det?" och jag säger ursäkta... Då fortsätter han med att jag tydligen Skriker ut över affären och att ingen bryr sig om att höra det.. Eftersom jag är praktiskt taget döv idag och i vanliga fall pratar rätt så högt så började jag först nästan skämmas.. Men när jag såg mig omkring så stod typ alla omkring och skakade på huvudet efter gubbens uttalande, då stirrade dom efter hans minst sagt HÖGA stämma... Inte innan... Hörrudu.. Sa jag då... Lägg ner, det är fint väder ute så låt inte din ilska gå ut över mig bara för att det inte går bra mellan dig och fru din... Då började han säga något jag inte ens brydde mig om att lyssna på, tog min påse sa "Skaffa dig ett liv svennejävel" vilket är rätt komiskt eftersom jag som blond och blåögd sen lämnade affären. Att folk ska vara så jävla bittra jämt och ständigt, är det verkligen roligt att leva ett sådant liv?! Blir jag en grinig kärring som skriker på barn för att deras fotboll kommer in på min gård så tänker jag fan gå emot mina principer och skjuta mig själv rakt av! Jag ska vara kärringen som spelar fotboll inget annat är accepterat!

Kommentarer
Postat av: Tessie

men shit, vilken patetisk gubbe!!.. det finns folk till allt tydligen!!

Jag hoppas du blir frisk snart, inge skoj att gå runt och vara sjuk. Jag håller på få damp på min jävla hosta!!..



-kramar om-

2010-05-13 @ 13:10:14
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0