Alfons är kåååååååååååååt! :P

Alfons, systers hund är galen!
Grann-tiken löper så han är tokig, sitter o ylar o springer runt och skäller hela tiden! 
haha hemskt..

Var till skolan idag och snackade med min svenska lärare, gillar honom skarpt, helst när han sa att han redan efter dom här få gångerna vi träffats har märkt att jag är begåvad, haha de ni (; - stolta jag- :P
När jag kom hem så började jag med ett svenska arbete som jag bara ska finslipa och skicka till honom.

Resten av dagen har jag ingen direkt aning om vad jag ska göra, bortsett från att åka med syster till evabritt&arne o keka.
Ska nog försöka ta mig i kragen och städa lite, kanske även ner o slå lite på boxningsäcken?
Ska nog läsa lite med, älskar att läsa men har inte riktigt fått ro till det på sistone. ;S

näe nu är det nog med skrivandet för stunden.
pusspuss
/Isabelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0