bara allmänt skit,

O så loggar du ut utan att säga hejdå igen. .
Tänk om jag skulle ringa o du mot all förvånan skulle svara o helt plötsligt lägger jag på utan nåsomhelst förvarning bara för att jag tycker att vi hade pratat klart..
eh att jag äns orka bry mig.
Gå vidare, behöver inte sådana människor i mitt liv.
Men varför ihelvete är du så svår att glömma?
Varför är du så jävla svår att få bort från tankarna..
jejejejej... palla...
Knappt sovit nå inatt, gick o la mig strax efter fyra imorse o klev upp typ halv tio.
är så trött. helst när det är sånt här hemskt väder ute.
Skiter nog i att åka tillbaks till Gävle på cityfesten iaf.
har aldrig riktigt gillat den, så varför då sitta på ett proppfullt försenat tåg för att åka till den.
idioti skulle det egentligen vara.
knappt någon som hör av sig av mina så fina vänner heller.
palla . . är på riktigt riktigt RIKTIGT bitterfitta humör idag känner jag.
sex dagar har jag bott här o jag pallar seriöst inte en dag till känns det som.
det finns ju förfan inget o göra, o hemkt väder är det ute.
Hur fan ska jag klara mig tills skolan börjar? hur ihelvete ska jag klara mig här överhuvudtaget?!
Måste stå ut. får tänka att allt är en erfarenhet, att man utvecklas med allt man gör.
nääj nu ska jag ner o ta medicinen o röka.
efter det så ska jag till den där förbannade skolan o se om någon är där idag som man kan prata med.
Hejs!

/ ßella .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0