bara allmänt tjafs (;

Hejhopps.
har precis duschat så passar på att skriva ett inlägg innan jag o Arne ska ut med båten.
Inte direkt som jag vet vad jag ska skriva så smartast hade nog vart att låta bli haha.
Jag har ju somsagt flyttat till en liten by vid namn Bergsjö som ligger typ tre mil utanför Hudiksvall.
Med andra ord så finns det grymt lite att göra här.
fördelen är ju den att det inte känns lika hårt att jag inte har några pengar förtillfället för det finns iaf inget jag kan spendera dom på. haha (:
Skolan drar ju igång på måndag o jag tror nog att jag aldrig har längtat så enormt till att börja studera.
Först och främst för att äntligen få sätta igång med något och för att dagen äntligen kommer gå lite fortare.
Jag har bott här i sexton dagar nu och är så rastlös så jag skulle kunna klättra på väggarna.
Förhoppningsvis går det över snart.

Nääj nu ska jag sluta och sitta här o dega o ska istället börja göra mig ordning.
skriver mer senare.
pusspuss.
/Isabelle ♥


BTW, jag har blivit medlem på Bloggkoll.com, är du också med där?  (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0