bygöra :P

shuuflöjt!
Ingenting som jag skulle ha gjort idag har blivit gjort haha.
typiskt, dubbel typiskt :P
Har istället vart ut o åkt båt med syster, evabritt o arne (:
Fiskade även litegrann(;
Snacka om att jag har gjort framsteg.
Häromdagen så fiskade jag med Båls o tyckte det va grymt skoj, o höll till o med i fisken! :O så olikt mig.
Idag åkte jag båt, jag är typ livrädd för det i vanliga fall, o nu tyckte jag att det va grymt skoj:P
Blir alltid skitarg om någon rör sig litegrann i båten så den gungar, nu så gick jag omkring i den.
höll till o med i en mask ffs :P haha..
jaja hur mysigt somhelst var det iaf, o hoppas vi åker ut fler ggr, men det blir d nog ^^

Efter våran båttur så satt sig jag o syster o kikade lite i kataloger, ska beställa lite höstkläder (:
O nyss kom vi in från en skogspromenad, hade tänkt jogga lite men det var något sjukt obehagligt i skogen som både jag o Ramona o hundarna reagerade på så vi vände o gick tillbaks till bilen.
det är väl hur min dag har sett ut, intressant va ?:P haha..
Jaja nu ska jag gå ner till syster o titta på någon film.
pusspuss.
/Isabelle ♥



 Evabritt, syster o Gottfrid ^^



 Arne som kör yaao ;P

 jag redo för promenad.. haha jag bor i en by så har tillåtelse att se ut såhär ibland :P

 Promenad-dags yaao (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0