Bylivet blir värre,

Idag har jag för första gången provat på Carmen Electras Stripaerobic.. o måste säga att det var förbannat roligt men även grymt ansträngande efter ett tag . haha :P
Ska lätt fortsätta med d ;P


Var på superhumör efter och kände mig redo för en joggingtur med syster, men hon var grymt otrevlig o slängde all möjlig skit på mig igen. o påstog att det var jag som var otrevlig, ljög om saker som inte hade hänt osv..
Blev så arg o ledsen på en o samma gång.
Nu är det möjligtvis lugnt men hon har inte bett om ursäkt eller något, vet inte hur länge jag ska stå ut med det här.
Jag gråter förfan nästan varje dag, o hur ska jag kunna satsa allt på skolan om det här tar så sjukt mycket energi av mig?
Har inga andra möjligheter förtillfället heller så det är bara o bita ihop.
jaja nog med depp, just nu är det lugnt iaf.

Morgondagen har jag ingen aning om vad som väntar, hoppas att min säck blir uppsatt iaf, men det tror jag knappast. Har vart imorgon nu i typ fjorton dagar som gällt.
Finns inte direkt så mycket att roa sig här uppe med heller.
nääj, nu ska jag sluta klaga.
Jag har iaf underbara vänner som bryr sig, o det tackar jag allt för!

Nu räcker det med skrivandet.
Pusspuss.
/Isabelle ♥


Tack att du skrev o brydde dig, det värmde..
Hoppas du är lycklig o har det bra, du är värd det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0