groooooose...

Den här morgonen började bra stressig.
Sov över och syster ropar att vi ska vara på skolan om fem minuter.
världens panik, slänger på mig kläder o springer ut till bilen.
Fick bra svar av den där studievägledaren iaf, blev dock rätt snee över att det kommer dröja över tre veckor innan jag får pengar.. inte sådär superroligt då jag är typ hur fattig somhelst just nu ;/
Fick även en liten chock att jag ska betala böckerna själv då typ fem andra hade sagt att jag skulle få låna .
trehundra spänn för en mattebok.. woohoo..  o inte snacka om alla andra böcker som ska köpas. fyfan va pengar, men sånt man får ta tydligen. inte lite man ångrar i sådana här fall att man inte skötte skolan när man hade chansen.
så till alla er yngre, SKÖT ER. eller ni kanske vill betala flera tusen för skolböcker som du enbart använder engång o få upp till hundratals kronor i studielån. .
uuuurk..

jaja, efter det så tog vi o kekade lunch, hur gott somhelst kyckling med currysås o supergodsallad med feta ost. mumsi.
eller ah det var mums framtills jag hittade ett jäkla kycklingben i min kycklingfile! Hur sjukt är inte det?
aldrig vart med om det tidigare. funderar seriöst på att ringa företaget som sålde skiten o fråga whata fuck.
 är det meningen att man ska få ett fuckin ben i frysta kycklingfileer?  ;S
 hmm..
nääj nu ska jag ta en promenad till macken.
pusspuss
/Isabelle ♥


Kommentarer
Postat av: sandra

men oj, vad läskigt det där med kycklingen ;b

2008-08-13 @ 22:03:36
URL: http://sandragimbson.blogg.se/
Postat av: Svar till Sandra

aah, grymt läskigt o vidrigt framförallt ;/

2008-08-13 @ 22:17:19
URL: http://bellaaadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0