inget system i småstäder.

Att försöka shoppa i en sådan liten stad som Hudiksvall en löningshelg är dömd till att sluta i katastrof!
Bilar som kör som idioter pga att dom inte är ett dugg van vid att det faktiskt finns fler än tre bilar som kör i stan samtidigt.
människor som har noll koll vad dom gör så dom står helt ivägen o ordet ursäkta vet dom inte äns vad det är.
Tror jag fått tagit typ tusen omvägar pga att dom står mitt i en gång o vägrar flytta på sig.
Sen har jag nog fått typ tusen miljarder armbågar lite här o var på kroppen. hoo, småstadsmänniskor på shopping tur..
tro mig det är Ingen vacker syn när dom inte alls har ett system för det.

Inget utbud alls har dom knappt på kläder heller, nästan så Gävle känns som en storstad haha.. skrämmande :P
jaja, ska inte klaga allt för mycket på Hudikbor, dom är helt enkelt bara lite hmm speciella? :P

Var iaf inte alls på humör för att shoppa, hade världens huvudvärk o kände mig svimfärdig för jag hade inte kekat på hela dagen, så var bra snee.. 
köpte iaf makeupremover, ansiktsmask o hårspray. mycket nödvändigt :P

Köpte faktiskt även en mugg på Dollar ;O haha..
massa te drickande nu i höst så blev en som det står "miss behaving" på.. me like it.  (; ...



Sen till Lidl o handlade mat :O
ska berätta att det är fan en KAMP att handla på sådana där billiga matställen.
En kamp att överleva kassan utan att stressa ihjäl.
en kamp att överleva tanternas hemska billiga parfymer.
o en jävla kamp att få ut alla tunga hemska påsar till bilen haha..
Va bortskämd jag har vart som har haft råd o keka ute varje dag, men är slut på dom tiderna nu när man är student ;/



jaja, imorgon ska jag iaf vara med Tessie :D UNDERBART..
Vad jag saknar min hunkinna <3<3<3 ..

nääj nu så ska jag hjälpa min syster med tvätten hon har typ skrikit om det 5ggr på 10min haha..
lika bra att göra d så hon kanske blir nöjd ? ...

pusspuss.
/Isabelle ♥

Kommentarer
Postat av: Hunkinnan/Tessie

I morgon ska vi ha de mys gumman! fika, göra stan osäker.. snacka massa skit.. köpa hem vin.. blir mys!.. älskar dig! <3

2008-08-29 @ 22:31:35
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0