Isabelles Dag,

Hejhopps.
Nu är det en bra sliten Isabelle som skriver ska jag säga.
fyfy..
Kom hem från Gävle för typ en timme sen.
o måste säga att fyyyyyfaaaaan va mycket getingar det var på stan :O
Jag har seriöst sett mer en 140getingar idag. skrämmande.
o helst när jag är livrädd för dom haha..
jaja värt var besöket iaf.
Började med att jag tog bussen till Bomhus för att träffa Milo, hade inte träffat henne på superlänge så det va grymt kul ^^
Ska se till att det inte tar lika lång tid tills vi ses igen.
Efter det så skjutsade hennes snälla kille Peter in mig till stan där jag träffade Yvonne, lunchade lite o sen drog vi iväg o hämta medicin.
Efter det träffade jag Picky :P lilla gulliga galna picky ^^
o sist men absolut inte minst så var jag med Mikkis (:
superkul, en heldag med underbara vänner (:
har saknat alla tre så oerhört mycket o behövde en dos av underbara vänner, nu är jag fit for fight yao :P haha ^^

Imorgon kl 9:3o har jag möte med en studievägledare på skolan.
o har minst tusen frågor till henne men just nu kan jag inte äns komma på en.
Är så superseg.. inte riktigt trött utan bara SEEEG... :/
Nääj, nu så ska jag ta nattblosset o sen göra mig ordning för att sova.
pusspuss.
/Isabelle ♥



 haha jag är tillomed så snäll så jag bjuder på kvällens flummkort (;

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-13 @ 12:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0