Isabelles Förmiddag,

hejsan alla sweetisar (;
Fick sova ut idag med, härligt ^^
Blev dock ingen morgonpromenad istället men får ta igen det imorgon. ;P
Litegrann ska jag hinna promenixa idag iaf, ska även försöka orka med att springa litegrann, om knäna pallar vill säga.
Imorgon ska jag in till Gävle, har ett möte där klockan 14.00 som jag måste på.
Yvonne ska med, men hon hade som vanligt glömt bort det.
Så blir nog att jag får vara på stan själv några timmar då mitt tåg kommer in redan 10.30, lite segt men vad ska man göra.
Alla mina vänner jobbar väl typ då också så får springa runt som ett fån själv.

jaja, har precis hoppat ur duschen så sitter här i min underbara morgonrock som jag o emma tog från spa:t på kryssningen i vintras.. sssch. inte skvallra.. haha (;
ja nu så ska jag smörja in mig med lite bodylotion o sen plocka fram lite kläder, ska även försöka sortera lite :P
Massa småsaker som bör göras idag, frågan är om dom blir gjorda :P
det märks..
skriver mer senare.
pusspuss.
/Isabelle ♥

Måste förresten säga att det e grymt kul att jag får fler o fler läsare för varje dag (:
Men synd att så få kommenterar.
Släng in ett hej iaf e ni gulliga (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0