kräftfiske,

Äntligen hemma från kräftfisket.
Har vart mysigt o så, men började med att det var typ tusen getingar överallt o e verkligen livrädd för dom.
När dom äntligen minskade så beställde vi pizza som vi hämtade o åt, slängde i mig den eftersom jag var sjukt hungrig.
Big mistake, BIG! . Mådde så sjukt illa resten av kvällen typ.
Började frysa som bara den o det blev bara kallare o kallare.
Hade två par byxor på mig, mössa, tre tröjor o en filt. frös som bara den iaf.
Att redan vara förkyld o sitta ute två dagar i rad o frysa är väl kanske inte sådär jättelyckat.
När jag kom hem väntade jag en halvtimme typ att ta tempen, när jag gjorde det så visade det sig att den låg på 34,8.
Jag har strax över 37 i vanliga fall. helt sjukt.
Fryser så sjuuukt mycket, sitter med massa kläder på mig o med täcket omkring mig i mitt rum som jag vanligtvis svettas som en tok i, men nu så fryser jag.
Hoppas min kroppsvärme blir normal snart.
Syster som alltid vill att jag ska sova nere hos henne frågade om jag var sjuk, o sa spydigt jaa för om du är det så får du inte sova nere.
tss jävla fääcker, hon som smittade ner mig från första början.. näe usch orkaorka.
Gävle imorgon iaf, oavsett vad! . pallar inte att vara här en dag till, måste komma bort o träffa vänner.
Hon kommer väl ringa som en galning iaf, o isåfall så kommer jag inte palla o telefonen åker av.
Trött på att bli kritiserad för allt o över att jag inte förstår mig på deras fula dialekt.
näe slut med irritationer.
i det stora hela har det vart mysigt o vi har fått mycket kräftor, inte direkt för det spelar mig någonroll för tycker det e vidrigt o äter ingenting som jag ser är ett djur, fjantigt kanske men sådan är jag .
Nu är det läggdags bussen in till Hudik imorgon går 12.15 om jag ska hinna med tåget 14.35, kommer få stå där som ett fån vid tåget men det får kvitta . tror ju knappast min kära syster är så snäll att skjutsa in mig.

Godnatt allesammans, sovgött !
/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0