massvis med kläder ;O

Hallojs!
Vilken dag vilken dag..
Var ut o gick en liten sväng men pallade inte att springa.. Måste köpa ett par bättre skor mina Nike har gjort sitt må jag säga. .
Jag o syster lagade lite mat, kyckling ^^ mumsi (:
softade ett tag, men sen så kom Arne o vi började fixa min garderob.
o måste säga fyfan vad jag har kläder :O tyckte jag sorterade ut o slängde/gav bort jävligt mycket..
men endå så e hela byrån full, massa kläder kvar o hänga upp o slut på galjar.. måste köpa d.
Kämpat som en dåre att få upp allt.
Massvis med byxor, kjolar, tröjor mm som bara ligger slängda i en hög i soffan.
Måste köpa nå korgar som jag kan ställa på golvet i garderoben, annars har jag ingen aning om vad jag ska ta mig till.
snart är det ju dags o börja köpa massa underbara höstkläder också juh. ;S
jaja, lyxproblem är det o d löser sig :P
Imorgon ska jag iaf iväg till Gävle somsagt.
Tågen går weird o ska inte träffa Yvonne förän 12:45, så blir att jag åker till Milo o ser hur hennes nya lägenhet ser ut (:
Bra länge sen jag träffade henne nu så ska bli kul.
senare på eftermiddagen ska jag träffa Mikkis, länge sen jag träffade henne med.
ska även försöka få Picky ner på stan så jag får träffa den galningen med.
Behöver en dos av underbara vänner just nu känner jag. saknar dom alla så grymt mycket.
Min familj juh. <3

Nääj, nu så ska jag ner o hjälpa syster med något.
pusspuss
/Isabelle ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0