min lördag,

Hallå där alla snyggingar (;
Blev lite dåligt skrivet igår..

men hursomhelst så var jag iaf med Tessie..
Vi tog en fika på Jambo o jag drack en efterlängtad chailatte ^^



Sen gick vi runt o kika lite på affärer, blev dock inte så mycket köpt.
Köpte en enkel svart klänning, bra basplagg lixom.
ett par örhängen o ett superfint halsband (:
Gick även o lagade min klocka då lilladolf lyckade förstöra den för mig sist jag träffade han. haha..
Ja o så sprang vi ju in på systemet o köpte en flaska vin, som det var jag som drack upp då tessie va bra tråkig haha (;
Jaa efter att sprungit runt på alla affärer så var vi klar men bussen gick inte förän typ två timmar så vi satt hos på ett ställe som heter Skutan? o tog en smirnoff ice.
Då såg jag hur farbrorblå plockade med sig Abbe, haha snacka om att jag blev chockad av att se honom :P
jaja, sen åkte vi hem kekade lite mat, snackade en massa skit o bara va :P
Tog bussen hem idag o har pluggat lite samhällskunskap, så sjuuuuukt tråkigt med politik.
håller på att somna genom att bara tänka att jag snart måste sätta mig o läsa boken igen, blä..
men måste, tenta nästa vecka så..

nääj, nu så ska jag sysselsätta mig med något annat.
pusspuss
/Isabelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0