Mitt liv är juh såååååå intressant, hahah ^^

Vilken seeeeg dag. hua..
Skolan gick väl bra, gillar verkligen samhällskunskap o det har jag alltid gjort,.. MEN politik&demokrati kapitlet har ALDRIG vart någon favorit o för mig så skulle det kvitta om man hoppade över det.
Självklart med min tur så är det d vi började med, jippi..
Prov på det nästa vecka o jag har inte pluggat nå alls.

Har ju inte fått nå pengar från csn än heller, o nu vet jag varför.
skolan har inte lämnat in uppgifter om att jag har börjat pga att min adressändring var sen för dom.
Helt otroligt, hoppas iaf jag hinner få pengar INNAN veckans slut. MÅSTE ha lite nya kläder juh!
PLUS att jag måste köpa skolböcker, fick iaf ta samhällskunskap-boken nu o betala den senare för annars kan jag inte plugga till provet.

ja, hade datakunskap med, gick bra..
Fick även bra kritik ang min uppsats jag skickade in igår (:

sen gick jag hem, började plocka lite men orkade inte nå mer så satt mig vid datan:P
Åkte o keka o sen promenad.
O nu väntar jag på att en prinsessas dagbok ska börja på 3an klockan 21.00 ;P

ja så har väl typ min dag sett ut, intressant eller inte :P ..
näe nu så ska jag ta en cigg innan filmen börjar.
pusspuss.
/Isabelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0