morgonpromis.

Hallojs!
Vaknade runt halv nio, o ska snart ut på promenad med vovvarna.
Ska senare in till stan handla lite med syster, måste köpa massa sallad, kyckling o fetaost. så snuskigt gott (;
Efter det så ska jag träffa älskade Tessie (: trogna vackra Hunkinnan min ^^
Vi ska ta en fika på Jambo o kika runt lite.. Mer vet jag inte.
Spelar egentligen ingenroll vad vi gör, för finns ingen människa som kan få allting som är såå tråkigt till så roligt som tessie (;
Sheeees the beeeest Yaao (; haha ^^
Det är typ hur mulet somhelst ute, o småregnar.. Vilket nog många tycker är hemskt.
Jag däremot tycker det är hemskt SKÖNT :P Får gärna vara så i typ en dag till, sen får solen gärna komma igen:P
jaja, nu är det dags att gå ut o gå.
Skriver väl kanske lite mer senare dårå.
pusspuss.
/Isabelle. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0