sjukgymnasten,

hejhopp alla sötisar (;

Idag var jag hos sjukgymnasten, har försökt undvikit det i så många år men nu med att nacken är som den är så var jag tvungen.
o det var rätt bra, har alltid trott att jag föddes med ett ryggfel men så är inte fallet, det har uppkommit genom åren pga att mitt ena ben är längre än det andra, vilket är väldigt vanligt.
Dock så är det inte lika vanligt när ena benet är Två centimeter längre som det visade sig att mitt ben är.
Det har påverkat hela min hållning o hur jag går, så nu äntligen efter tjugo år så hittade min sjukgymnast felet direkt :P
Fick ett inlägg i ena skon som jag ska ha i cirka två veckor sen så ska jag byta till nå annat.
Kändes påengång jag satt i det hur mycket bättre somhelst, ryggen blev rakare o jag fick en grymt mycket bättre hållning (:
Ska dit nästa vecka med för att se om han måste knäcka till lite kotor.. hursomhelst så kändes det grymt bra att jag gick dit ^^

Har även storstädat idag, blev helt tokig efter nå jävla spindel bet mig.. ;S
dammsugit väggar, tak o allt haha .. man jävlas inte med mig :P

Imorgon så får jag även pengar, weeeeeej ^^
Inte en dag försent lixom. haha :P

jaja, nu så ska jag ut på en promenad, har slutat regna för stunden..
pusspuss
/Isabelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0