söndag,

trallalalaa, va kallt det börjar bli ute.
blåser som bara den just nu.
Inte direkt för att jag klagar, Välkomnar gärna hösten, så sjukt snygga kläder att köpa då juh ^^
hm hursomhelst så vaknade jag upp rätt sent idag, o tog en rätt lång skogspromenad med Syster, evabritt&Arne.
Men inte direkt skönt att gå bland massa stenar med mina Nikeskor, dom har lixom gjort sitt nu.
Första som blir att köpa när jag får pengar är ett par nya ordentliga promenaddojjor.
Behövs eftersom jag har problem med båda knäena o ena benet plus ryggen på det. huabua.
jaja, efter promenaden blev det frulle.
Smörgås med massa grönsaker,  o ett glas apelsinJuice.. Mumsi^^
Nu sitter jag bara här och slappar framför datan, ska väl snart sätta igång och städa lite.
Och senare så ska jag o Arne ut lite snabbt på sjön o senare ska ÄNTLIGEN boxningsäcken upp.. woohoo :D
Som jag har tjatat och längtat efter d ^^
får se om jag pallar o köra lite av Carmen Electras stripaerobic med, är så sjukt kul (:
Klockan 20.00 sitter jag och syster spikade framför teven iaf.
varje söndag är det ju verklighetsbaserade filmer på femman.
och är det något jag älskar så är det sådana filmer (:


Gjorde iaf något test som Tessie hade lagt ut på Bilddagboken.
Vilken kändis man var mest lik, hon hade ju turen att bli Shakira, men vafan hon är ju min hunkinna så alltid att hon e hetast (;
själv så blev jag Sienna Miller ;P
gör testet du med ? (:


http://quiz.start.no/?p=qplay&quizID=8776

Jaa nu så ska jag göra något annat.
pusspuss.
/Isabelle ♥


 Sienna Miller yaao :P




  Fina vaah? haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0