Tacksamhet!

från att vara glad till att fem sekunder senare bli ledsen och förbannad hör nu mera till min vardag!
Hur länge ska man behöva vara "tacksam" egentligen?
Räcker det inte att säga Tack engång och verkligen mena det än att behöva säga det tusen ggr?..
Jag är trött på att vara tacksam!
o jag är trött på att ingen är tacksam över saker jag gör!
Nu räcker det!

Igår kväll var en av dom hemskaste kvällarna på länge.
Något som jag inte direkt kan skriva ut här på bloggen för då blir väl syster inlagd.
Men ärligt så orkar jag inte..
Jag har dödsångest! så jag behöver inte höra allt om döden varje kväll.
Jag orkar inte med att bli pressad att lova saker som jag iaf inte kan hålla!
Jag bor enbart här för att jag ska börja studera, jag kan inte ta hant om mig själv o andra.
Jag har så sjukt mycket med mig själv att arbeta igenom, och hur själviskt det än låter så måste jag tänka på mig själv i förstahand!
Självklart finns jag där för andra med, men det finns en gräns!
Jag måste lösa min boendesituation på något annat sätt för jag klarar inte av det här något mer.
Jag kommer gå under!

Vill du ha tacksamhet?
Börja då förihelvete börja visa tacksamhet tillbaks då!!


Tessie, tack för att du finns här och orkar höra allt skit varje dag trots dina egna problem.
Jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Hunkinnan / Tessie

jag finns här, oavsätt om de är jobbigt lr inte. Jag försöker så gott jag kan. det vet du!

2008-08-17 @ 17:39:47
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Postat av: Svar till Tessie

Kan bara säga detsamma gumman, finns här för dig med no matter what! <3

2008-08-17 @ 21:56:39
URL: http://bellaaadeluxe.blogg.se/
Postat av: grind bastard

håller med dig helt!

vänner mellan borde veta att man ALLTID är tacksam bara dem finns där!

2008-08-18 @ 12:04:41
URL: http://tyborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0