igår o idag yaaao.

Hallojs.
Blev ingen blogg skriven igår kväll så skriver lite om vad som hände idag istället dårå;P
Jag, syster o Tessie åkte till Gävle igår då.
Åkte till min andra syster o hennes karl o deras barn..
Blev lite kaos först men d löste sig.
kekade o spelade lite bamsebingo haha ^^
Efter det så hämtade vi upp Picky o åkte in till cityfesten.
Regnet typ öste ner o inge roligt alls längre o gå där för att vara ärlig, var mest jobbigt.
Vi åkte iaf en karusell, virvelvinden.. tessie o syster höll på att skratta ihjäl sig medan jag själv nästan började gråta när karuselljäveln började låta o hacka precis som den skulle flyga iväg. tack o lov gjorde den inte det!
Klev av karusellen alldeles spyfärdig o tackade gud innan vi gick o kikade lite i stånden.
Hittade en assnygg munkjacka med massa stjärnor på, hur snygg somhelst. problemet var ju bara självklart att den var för kort.. Ibland är det inte sådär jätteroligt att vara lång.
Gick därifrån besviken men köpte iaf en ac.milan tröja (:
Rörde oss till bilen o åkte till Emma i andersberg för att hämta mina saker som jag lämnade där.
efter en jävla massa kånkande o bärande så var bilen fullproppad typ o vi började röra oss tillbaks till Hudiksvall.
var sjukt mycket vatten på vägarna o jag var rädd att vi skulle få vattenplaning, tur nog så fick vi inte det, så tack än engång gud :P
Kom hem rätt sent, kekade lite korv o satt o snacka en massa innan vi gick o la oss.
Trevligt trevligt, ångrade dock att jag lät min syster skicka ett sms till mitt ex.
så onödigt.. men gjort är gjort.

Idag så åkte vi till Iggesund för att lämna tessie.
efter det in till stan o skrek på fitt veterinärerna!
Betedde sig som jävla idioter sist min syster var där med ena hunden alfons.
Dom förstörde honom!
o nu har dom helt plötsligt satt diagnosen ANOREXI. IDIOTER!
Han har en bakterie i magen, o inte nå jävla anorexi.
snart säger dom väl att hennes andra hund gottfrid har adhd med. hah.. shit..
fattar inte hur man får behandla folk hursomhelst.
Lång historia så avslutar där.

hursomhelst så åkte vi hem till Bergsjö o jag sprang upp o slängde på mig en tjocktröja o sen hämtade Båls mig för vi skulle iväg o fiska (:
Något som jag aldrig haft tålamod lr ro till att göra, har rent utsagt tyckt det vart sjuuuukt tråkigt.
men idag, haha så jäkla fridfullt o roligt.
Fick två fiskar, regnbåge ^^
ska lätt fortsätta följa med på det, rensar verkligen tankarna ^^

ah, blev lång blogg nog så nu ska jag keka lite.
ska nog ut till en ö här sen också, är någon som uppträder där :P
kanske blir lite mysigt ^^
skriver mer senare.
puss
/Isabelle


 hahah värsta mkt folk? lr inte... :P


 jag lite lätt sliten imorse ;P


 Jag håller i en fisk ;O möjligtvis fuskar jag med toapapper men endå, jag håller i en firre yao (; hahah..


ah, lägger säkert in lite fler bilder senare. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0