paj (:

Hallojs.
Idag har jag gjort lite mer än igår iaf, det märks rejält på mitt humör.. är mycket gladare :P
Var till skolan idag med, men ingen som kunde så mycket idag heller så fick en tid onsdag nästa vecka till någon studievägledare som kunde svara på alla min frågor.
Ingen brådska riktigt iaf.

Efter d så kekade vi litegrann o vilade en stund. .
Var iväg till gymmet här, skulle kika på hur mycket ett månadskort skulle gå på.
Tänkte "vafan det här är skogen, kan inte kosta mycket" absolut inte...
priset för en månad med enbart gym kostar femhundra kronor! hur sjukt dyrt somhelst! :O
Ville man ha så du fick gå på några pass kostade det 650:- .. ALDRIG att jag betalar det nu. ALDRIG!
Har en boxningsäck, o massa träningsredskap här hemma o kan likabra gå o springa ute.
betalar seriöst inte dom priserna för något litet trångt gym, helst inte nu när jag blir fattig student.

jaja, efter det beskedet  så tog vi en långpromenad i skogen, passade även på att springa lite, är sådan jäkla skön känsla, känna pulsen slå fortare, pressa sig själv fysiskt. i löve it!
Blir det varje morgon o kväll känner jag.
Efter våran promis/jogging tur så åkte vi upp till Evabritt o Arne o kekade nybakad Blåbärspaj (: mums ^^
Hur gött somhelst. .

O nu sitter jag här, ska snart hoppa in i duschen o efter det så drar jag nog igång någon film.
ska ju in till Gävle imorgon iaf för att hämta mina saker som står hos emma.
Träffa min andra syster o lite kompisar.
Storasyster kör, eller ah kanske även jag? (;
tessie ska med (: undrar om hon vågar åka med om jag sitter bakom ratten? :P höhö ^^
Ska ta mig en sväng på cityfesten med, bara för att. . Har ju vart på den i så många år så är ju inte direkt så speciellt längre, alltid samma saker typ.

Nääj, nu skriker duschen till mig o ska ner o be syster packa ner värktabletter till tessie.
blir nog inget mer inlägg för kvällen så skriver Godnatt på er nu :P
Pusspuss.
/Isabelle ♥


  =      =   = MUMS ^^


Kommentarer
Postat av: Issa

Ha en trevlig kväll! =)

2008-08-07 @ 00:35:24
URL: http://soliigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0