maktkänsla,

Så sjukt skönt att få sova ut riktigt.
Jag o syster hade ett snack igår hur vi känner, att det är en stor skillnad för oss båda.
så vi ska börja respektera varandra mer, o det snacket hjälpte verkligen verkar det som eftersom jag fick sova ;P

Hmm lite irritation har jag iaf idag.
snackar med min tremänning på msn som berättar att hennes kille precis dumpade henne.
pga vad?
joo, för att hon drack en öl o inte lyssnade på honom. .
han hade redan förlåtit hennes så mycket.
Förlåtit henne? shit för vadå? Att hon valde rosa strumpor istället för blå?
Vad är problemet med vissa killar egentligen?
När han inte får bestämma längre, o inser att hon har en egen fri vilja, ja då jävlar blir han galen.
vad många killar är fuckin idioter!
Varför ska det vara så mycket maktkänsla i ett förhållande?
Ett förhållande ska väl bestå av kärlek o respekt o inte svartsjuka o krav o hat..
Vi tjejer är så dumma egentligen.
Vi blir förblindad av kärleken.
Något kan ske rakt framför ögonen på oss men vi väljer att inte se det!
Vi kan vända ryggen till allt som någonsin har betytt något för oss pga en enda människa!
en människa som behandlar oss som pesten själv.
så sjukt, så vidrigt sjukt. .
men tyvärr så händer sånt alldeles för ofta.

nääj, nu ska jag inte skriva något mer om det, blir bara snee :P
På dagens to do list är.. *
- Fixa cykeln.
- Få upp boxningssäcken.
- Rensa ut lite kläder så jag får plats med höstkläder.
- Städa mm..

o nu fick jag frågan om jag ville följa med på AIKmatch idag.
Skulle få låna säsonskort o grejer, men bor somsagt här så det går inte, bussen går ju från gävle så hinner inte dit. :/
Men var jättesnällt att han frågade iaf, bara det gjorde mig glad (:
Måste iaf iväg på åtminstone en match till iår.
ska höra med Mikkis om hon kanske har lust att åka med mig (:

jaja nu ska jag gå till macken o köpa cigg.
pusshejs.
/Isabelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0