Vad fan gnaget!

Må jag ha missat rejält många matcher denna säsong i allsvenskan pga allt som har hänt, men vad fan har hänt med Gnaget egentligen?!
Rejäla förluster, massa fjant på plan, utlåning av målvakt o spelare o att Norling ska bytas ut?..
Vad händer?
Dagens match mot Gif sundsvall satt jag iaf framför tvn och tittade på..
Tomi Maanoja gjorde sin debut vilket blev en mardröm då gif gjorde mål redan efter en minut.
Tur att Jorge Anchén kvitterade.
men lite mer än 1-1 förväntade man sig.
Vad är det som händer egentligen?
Den här säsongen helst efter em-uppehållet har det gått jävligt dåligt rent utsagt.
Bör vi kanske hamna ett år i superettan igen för att inse vad fotboll egentligen ska gå ut på?
Något guld blir det då iaf inte iår.
10års sen nu. .
AIK är en av Sveriges största klubbar, så här kasst ska det helt enkelt inte gå!
Jag älskar fotboll, jag älskar råsunda, jag älskar grabbarna som är där ute o kämpar.
men vafan, 1poäng mot Gifsundsvall?!
Skärpning Gnaget!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0