Bergsjö, uppsala och slutligen Gävle.

Hejsan alla snyggingar!
Vilken dag.. vilken dag..
Jag är seriöst helt slut, är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Att kliva upp klockan sex på morgonen är verkligen ingenting som jag är van vid, vissa gånger har jag inte äns hunnit somna än vid den tiden haha.
Men imorse hade jag lovat att följa med min syster till Uppsala till smärtkliniken där så det är klart att jag höll mitt löfte.
Var trevligt ändå, trots att jag var astrött och vistelsen var på ett sjukhus. men det var kul att hitta på något med Ramona så det kvittade egentligen vad det var.
Tack för en underbar tripp sizz, love you <3

Blev ingen träning idag iallafall, både jag och Mikkis var för slut för det.
Köpte däremot en jävla vätska så jag får bort det här jävla löshåret någon gång, JAG HATAR DET!
Jag förstår verkligen inte varför jag överhuvudtaget skulle sätta i det, det förstör ju enbart mitt egna hår.
Håret är som ett enda jävla trassel och vill ha ut det NUU!
Måste dock vänta tills på lördag så Mikkis kan hjälpa mig, är trots allt typ 100slingor som ska bort.
Aldrig mer, iallafall aldrig mer keratinslingor. Neverever again! ..

Jag och Picky färgade precis ögonbrynen haha, och snäll som jag är så har jag lagt ut ett klipp på det så ni kan njuta av det litegranna höhö ;) enyoj lixom:P





Nej ni får ursäkta men nu är jag så jävla trött rent utsagt så nu blir det teven och sen sova.
nattinatti på er alla sötnötar därute ;)
Hörs mer imorgon.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jenny Sellsve

Jösses, 100 slingor.:O

2008-12-04 @ 23:13:02
URL: http://sellsve.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0