Dessa jävla skumtomtar!

Efter att vart på hälsocentralen och lämnat blodprov (vilket jag verkligen hatar) och tattuerat mig idag så är jag så himla seg.

Därför gick jag till macken och köpte mig lite juleskum och cola.
Jag är ingen julmänniska, firar inte jul och jag har rätt starka åsikter runt den men är det något som faktiskt är bra med julen så är det dessa jävla skumtomtar haha jag bara älskar dom och alltid gjort det. :P
Det är väl som dom säger "det finns inget ont som inte för något gott med sig"
Men någon äcklig julmust blev det iallafall inte utan det blev den klassiska cocacolan.  ;D

Så nu ska jag lägga mig ner och glo på en till film, har redan hunnit med en.
Så antingen skriver jag mer senare eller så får det bli imorgon beror helt och hållet på mitt humör. ;)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0