Glass är toppen ^^

Jag lyckades somna igår :)
Det gick väldigt snabbt faktiskt, satt och skrev med en kille på msn och så blev jag helt plötsligt supertrött.
Jag satte mig själv som upptagen och somnade till Beyoncé ljuva stämma ;)
Kändes mindre ensamt när datorn var på av någon anledning.
Jag vaknade för inte alls länge, skönt att sova trots att jag är alldeles seg i skallen för jag sovit förlänge.


haha vill ni veta en grej då? ;)
Medans många var ute igår och dränkte sina sorger i sprit så dränkte jag mina i GLASS!
Tröck i mig seriöst 2 liter glass igår hahaha, fråga mig inte hur jag lyckades.
Men gött var det iallafall.. ;)
Klart man ska trösta sig med glass när man är ensam, sjuk, röksugen o lite nere. ;)


Nej nu måste jag ringa syster, märker hur det stinker ihela huset från den där pelletsbrännaren.
Vi hörs senare!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0