Han måste väl ha pengar!

Vilken jävla morgon att vakna upp till då!
Jag vaknar upp går in i köket för att dricka lite vatten ser hur Wesh (som vanligt) står och äter av min mat utan att fråga.
Helt plötsligt springer han och hämtar min mobil och säger att jag ska ringa till Picky för att han skulle ha lämnat busspengar till honom så han skulle komma till migrationsverket.

Jag ringer och Picky hade råkat glömt det och Wesh blir typ flyförbannad och börjar skälla ut Picky, tillslut så ger jag honom en 20 till bussen så han kommer härifrån.
Det får lov och vara nog med det här nu!
Han lever seriöst helt och hållet på oss, köper jag hem mat hit som JAG ska klara mig på så är mer än hälften borta dagenefter då han inte bara äter som en häst utan han frågar inte äns om han får ta.
Men han har råd att gå ut och supa varje helg och hålla på med andra saker, hur går det ihop?
Det börjar bli jävligt störande iallafall för sålänge han är här i Sverige så borde han ju få pengar någonstans?
Dom kan väl typ inte lämna han med ingenting?

aja hursomhelst så får det vara nog nu, ska skriva ett mail senare till någon människa från migrationsverket och fråga hur det egentligen ligger till med hans pengar..

Nu ska jag ta och ringa lite samtal, men jag skriver mer senare.
Ciao! .


Jag testade att filma med min cam. haha ;)


Kommentarer
Postat av: Azra

SV: Ja, visst är den! :D

2008-12-11 @ 11:05:51
URL: http://azraarnautovic.blogg.se/
Postat av: lina sjödin

tack tack:)

2008-12-11 @ 12:11:00
URL: http://linasjodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0