Isabelles dag.

Jag är helt slut!
Först var jag och Mikkis på stan och kikade runt lite.
Var meningen att jag skulle köpa ett par jeans men det blev istället en kjol, en klänning och en polotröja hehe.
Osså blev det lite hygienprylar. Handlade ju på HM över 500;- så fick ett presentkort, det e ju toppen ^^
Kanske något man borde lotta ut här i bloggen, var tycker ni om det?

Köpte även en webbcam, alla har ju tjatat på mig att skaffa en så tänkte det var dags.

Vi kekade och sen drog vi iväg och köpte gymkortet och körde ett spinningspass och snacka om att jag är helt slut efter det!
Har inte tränat riktigt på kanske två år så är så slut ihela kroppen, men det är underbart :P
Efter det åkte vi tillbaks hit till bomhus hos Picky handlade hem lite.
Imorgon blir det ett ki box pass, något jag aldrig har provat tidigare så det ska bli spännande :P

Tessie ringde förresten för ett tag sen och sa att hon hade sett en bekant till oss på efterlyst om något med civilcuraget.
Var tråkigt att man missade det, han hade visst räddat någon i en misshandel.

Nej nu är det slutbloggat för idag vi hörs mer imorgon.
Nattinatt.

En osminkad och sliten Bella testar sin nya cam. haha ;)


Kommentarer
Postat av: Tess

svar: Haha, jaa. =D

2008-12-10 @ 23:18:30
URL: http://tmh.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: jo.. hela örat pulserar..

men då kan jag ju passa på att fråga.. är det en riktig tatuering du har på handleden på bilden? i så fall, hur är det att tatuera sig där? jag har tänkt göra det länge med nämligen! :)



btw, söt bloggdesign!

2008-12-10 @ 23:33:30
URL: http://emmafransson.blogg.se/
Postat av: Madde

haha ja, om du lottar ut så e jag en tävlande iaf! :D

2008-12-11 @ 01:50:46
URL: http://maddiee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0