Jag såg igenom din fasad!

Godmorgon!
Jag vaknade nyss av att dom från skolan ringde.
Hade skickat ett mail för att jag ville diskutera att jag ligger efter med några ämnen så det inte blir något strul med Csn.
Hade ju tänkt plugga som fan den här veckan innan lovet, men hade inte direkt planerat att bli så är jävla sjuk.
Usch jag är nästan värre idag än vad jag var igår. hemskt..

Åker ju hem till Bergsjö somsagt idag, orkar inte med Picky o Wesh.
Gillar inte att Wesh typ utnjyttjar typ alla, han har seriöst levt helt på Picky sen han flyttade in hit.
O sen att han började bli spydig o shit tar inte jag, då helt plötsligt såg man igenom hans fasad och såg en av världens mest falskaste personer som spelar på känslor. Fyfaan!

Picky förstår ju självklart inte det, han är ju blind som vanligt.
Men efter han har tagit Wesh parti dom här dagarna när han har betett sig som en idiot mot mig så pallar jag ingen av dom. Rättare sagt så pallar jag ingen här ifrån Gävle, alla har förändras o inte är det till det bättre.
Då är det likabra att jag åker härifrån.
Iallafall för ett tag.

Min mamma lärde mig.
Ensam är man alltid starkast... 
O det hade hon lite rätt i.

Nej nu så ska jag ta och börja packa ihop mina saker litegrann.
Vill inte stressa med det i sista sekund.
Jag skriver mer innan jag åker ;)
Ciao!























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0