Jag vann! ;D

Måste bara börja med att det är min femte dag som rökfri.. applåder tack haha ^^
Suget blir mindre, dock så är det psykiska beroendet fortfarande väldigt starkt.
Men det går väl över, det måste gå över :P

Jo så har jag vunnit en intervju i miahmariahs blogg ;D
Det ska verkligen bli superkul att göra den och ser grymt framemot det ^^


Ramona min syster som jag bor hos ska åka till Gävle imorgon och träffa en kompis till henne så jag funderar på att följa med och besöka våran andra syster och hennes söta söner Josef&Johannes.
Men får se, det beror helt på om dom har lyckats blivit nå friskare och om jag mår lite bättre.
Annars blir jag ensam här i stora huset i skogen, hua va hemskt .

Haha nu höll jag precis på att skriva att jag skulle ut och ta en cigg men det ska jag INTE!
Men det är det jag menar med det psykiskaberoendet hela tiden tänker man på den där ciggen och det är det som gör en röksugen. Alla gånger man är van att ta en cigg som efter maten, när man pratar i telefon, efter något som gjort en upprörd ja osv ni förstår nog vad jag menar.
Undra hur länge det egentligen dröjer innan det försvinner, för det är grymt jobbigt ska jag säga er.

Nej.. Nu så ska jag glo på en till film, har redan tittat på en :P
Hörs mer senare eller imorgon! ;)
Ciao!

Jag gillar att flumma ner mig själv på kort, märks det? haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0