Ni är idioter!

Nu har jag hamnat i en sån där Kill hatar period igen med all rätt faktiskt.
Jag trodde inte man kunde hitta en värre idiot än Mr J men jag hade så jävla fel!

Jag förstår inte är det jag som dras till idioter eller är det dom som dras till mig?
kanske dras vi till varandra?
Hursomhelst så är det stört iallafall!

Jag har alltid gillat singellivet, att kunna göra vad man vill när man vill och hur man vill.
Men nu har seriöst alla mina bästa vänner skaffat killar/tjejer och det är skapligt drygt.
Är superglad för deras skull det säger jag inget annat om men kan ändå inte låta bli att vara lite ego.
Jag är nog helt enkelt ingen förhållande människa, det passar helt enkelt inte min livsstil.

Jag vill helt enkelt inte bara hitta någon utan jag vill isåfall att den rätte ska hitta mig och ta mig med storm.
Inte vara någon barnslig jävla fittunge som är "bäst" på allt och inte bryr sig om andras känslor.
Klart som fan man inte kan vara ödmjuk om man inte äns vet vad ordet betyder. .

Just nu säger jag FUCK LOVE, imorgon säger jag kanske något annat.
Men nu lever vi i nuet och just nu är det fuck fuck fuck!.


















Kommentarer
Postat av: Ylva

Ja, visst kan man kalla det för ett fynd :) Dessutom ser den sprillans ny ut också :)

2008-12-03 @ 15:26:36
URL: http://sunshiine86.blogg.se/
Postat av: MustaVeri

Jag vill ha en Gio (Ugly Betty) men någon sådan tycks inte vilja ha mig.. Sucks too.

2008-12-05 @ 21:57:53
URL: http://mentalabuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0