skitdag!

Hejhopp.
Vilken jävla dag rent utsagt.
Vaknade upp helt seg, gick till skolan minns inte ett dugg vad vi gjorde där, eller jo vi snackade om julen..
Denna förbannade jävla jul och allt jävla julpynt och julsånger JAG HATAR DET! .

Fick en akuttid till läkaren pågrund av min mage, det visade sig att jag kan ha någon magsjukdom och ska lämna fler prover på måndag och väntar på att få komma på ultraljud. Roligt jätteroligt.. eller inte.
Mitt blodvärde är en katastrof och måste lämna nya blodvärden nästa vecka med.
Jag hatar nålar och jag hatar blod.

Kommer hem ska berätta för syster att jag vart på hälsocentralen och fått höra allt, bryter ihop totalt och börjar storgråta.
Då fanns min systers famn där precis som förrut när jag var liten. Lika trygg som alltid.
Kändes bättre efter jag fått gråtit ut hos henne, gjorde mat som blev supergod och nu sitter jag här och stör mig på allt!

.
Borde plugga men vet ni vad? JAG PALLAR INTE!
Känner mig bara så jävla irriterad just nu och trött!

Skriver mer när jag mår bättre istället, blir bättre så.
Lägger ut några bilder från festen istället, lägger ut resten senare.
Ciao!










Kommentarer
Postat av: Stinalee

Bli medlem via min länk här: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=44201 och här: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=101049 så är du med i utlottningen av ett presentkort! :)



Psst, Gäller endast denna vecka. Jag ser vilka som blir medlemmar och lottar därefter.

2008-12-02 @ 11:51:27
URL: http://Http://Stinalee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0