sömnproblem..

Jag har fått tillbaks mina sömnproblem..
Det var ju typiskt, dubbel typiskt..

Tänkte att jag måste skriva ett inlägg, har blivit dåligt med sånt nu på sistone.
Men mår somsagt inte hundra, blir inte bättre när det finns små kräk som kan fråga de sjukaste grejerna på msn, jag hoppas DU läser och fattar vem DUUU är.. Vore jag du så skulle inte jag vara så kaxig.
IDIOT! .

Hm vad mer då?
Jag har pluggat idag, gått bra. weejweej. .
Har gått runt och trott att det vart söndag hela dagen, iofs så är ju klockan efter 12 så nu är det äntligen min efterlängtade söndag. Vill att det ska bli måndag, har massivs med saker att göra då och vill veta om jag får lägenheten eller inte.
Jag hoppas verkligen för det ska bli så skönt att flytta till eget igen, no offence till dig sizz men som vi sa det tär på våran syskonrelation o vi kommer ju knappt bo 5min ifrån varann iallafall hehe :)

Mensvärk som en galning har jag haft idag med :/
Det är synd om oss kvinnor. .

Nej nu ska jag ta och lägga mig ner och läsa litegrann och förhoppningsvis bli lite trött.
Julhelvete är slut iallafall, weej :D

Aja godnatt..
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0