This is how we do it! ;)

Det vart ingen solning utan vi gick till affären istället, jag köpte en jädrans massa frukt o såklart chips o cola haha, lite onyttig ska man väl ändå få vara ;)

Apelsiner, grapefrukt, honungsmelon, citron, juice och mandariner. C-vitamins bomb haha ;)



Sen satte sig jag och Picky framför min data och kikade på Saw V medans Weshi drog ner på stan för att partaja.
Tog ju ut mitt löshår och vi testade hur snygg wesh skulle vara i blondt hår såhär blev resultatet.

haha hett vah? ;)


Och nu började Jimmy smsa med och ville komma förbi för lite chikichiki haha.
Visst kände jag. visserligen är jag bra jävla sliten men är det bara han vem bryr sig då?
Men nu visade det sig att han hade tänkt dra med sig tre polare som han inte kunde nämna och då blev det ett starkt NEJ. Aldrig att jag träffar folk som jag aldrig träffat förr helt sliten och med fotbolls byxor haha hellno! :P
Så får ta den turen någonannan gång haha ;) Typiskt, dubbel typiskt ;)

Vad hände egentligen sist? Mikkis med sin förbannade kamera haha ;)



Nu är det dags att väcka Picky för han tvingade mig att ladda ner en skräckfilm så då ska fanimej jag tvinga honom att se den med :P
Skräckisar är egentligen ingenting för mig, är så jävla rädd för sånt.
Kan kika om jag har ett förhållande så jag vet att jag slipper vara själv men nu får Picky duga :P

Jaja vi hörs mer imorgon, hoppas ni har haft en trevlig dag/kväll :)
Puss o godnatt.
Bellaaaa. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0