trött på Losers!

Godmorgon allesammans.
Tror ni jag vaknade upp till ett trevligt telefonsamtal? Nej.. det gjorde jag inte!
Nu är det slut med att träffa losers, är trött på samhällstjänst.

Ringde till Karin nyss också, min nya sjuksköterska men hon hade visst semester fram tills den 7e januari.
Förstår inte, när jag bodde i Gävle så var dom jättenoga med att jag skulle komma och kika blodtryck och vikt samt att min medicin skulle räcka hela tiden. Vi hade kontakt ständigt.
Dom här i Hudiksvall har jag träffat engång, min medicin är snart slut och fortfarande inte hört något om någon ny, och det brukar vara dom som har koll på sånt.
jaja ska inte klaga, det är väl bättre på vissa ställen i landet helt enkelt.
Skulle egentligen ha hört av dom angående terapi med men det har jag inte gjort.
Men ah somsagt ska inte klaga, det är väl bara att ringa den 7e det.

Kan ni ana hur trött jag är eller?
Sista gången jag kikade på klockan var den fem imorse och jag klev upp runt halv nio.
Vill bara dra täcket över huvudet och somna om, men har för mycket att göra så går inte.

Hörs mer senare, ska försöka bli någorlunda bättre att blogga den här veckan.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0