Underbara Nickelback!

åh måste verkligen börja med att skriva att Nickelbacks nya platta är helt underbar!
I just lööööve it! Spring och köp den eller tanka ner den vad ni nu än väljer att göra men skaffa fram den iallafall ;)
Jag ska ta och sätta in typ alla låtarna på mobilen så jag kan lyssna på dom imorgon på gymmet som lite pepp. haha ;)

Imorgon så blir det att kliva upp grymt tidigt för ska följa med min syster till Uppsala för hon ska till smärtkliniken därnere.
Jobbigt och sitta i en bil i timmar men vad gör man inte för familjen?
Efter det så släpper hon av mig i Gävle och imorgon ska jag och Mikkis äntligen köpa gymkort :D
Helt underbart, längtar så fruktansvärt mycket att komma igång med träningen. Var lixom typ två år sen jag tränade ordentligt. Saknar det och det ska bli underbart, bara jag inte börjar slarva med det eller maten så får det inte bli.

Hursomhelst så blir jag i Gävle till söndagkväll men tar med mig laptopen för denna helg ska jag inte svika er mina underbara läsare ;)

Nu ska jag glo på en film men kanske skriver lite mer ikväll annars så skriver jag nog några rader imorgonbitti innan jag åker.
Puss!





Well she ain't no Cinderella When she's getting undressed
'Cause she rocks it like the naughty wicked witch of the west

Far too pretty to be giving it cheap
That's why she's making six figures working three days a week
Ya she'd even break a promise in the promise-land
She didn't make it this far by just shaking hands
She'll shake her money maker twice as hard as anyone can
She didn't make it this far by just shaking hands
.

Kommentarer
Postat av: Tessie

yesbox.. sa ju dom var bra :D har du bara volbeats nya skiva att ladda ner :P

2008-12-03 @ 21:46:36
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Postat av: Emõke

Gud vilken snygg sida hu har!!!!!!!!

2008-12-04 @ 01:32:57
URL: http://dolcevitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0