Underbara säng! ;D

Hejsanhoppsan!
Idag har jag verkligen sovit ut i min säng ;D
Underbart att inte sova i en soffa längre, inte sådär jättebra för min rygg.
Inte bra för mitt humör heller över att vakna upp av cigarettrök och massa dunkande.
Men nu är jag hemma och det känns väldigt skönt, tror jag kommer börja uppskatta lugnet här i Bergsjö på ett helt annat sätt. :)

Hur det har vart i Gävle har iallafall fått mig att nästan bestämma mig vart jag kommer flytta i sommar.
Det beror på om jag kommer trivas eller inte men det tror jag, det märker jag ;)

Idag så blir det att STÄDA, ser galet hemskt ut här i mitt rum.
Kanske tar en promenad i snön med, har ni snö?

Jaja nu så ska jag äta något sen så får jag lov att sätta igång med något.
Det kommer bli mer bloggande nu när jag är hemma igen iallafall, det är väl great? ;)

Hörs senare.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0