Detta har hänt 2oo8!

Ja då var det nyårsafton då, och när klockslaget slår tolv så går vi in i ett nytt år.
Det är året har vart väldigt psykiskt påfrestande för mig då det har hänt väldigt mycket omkring mig.
Men det som inte dödar det härdar, och det här året har för mig vart väldigt lärosamt och jag växt fruktansvärt mycket som människa..
Här är lite som har hänt men långt ifrån allt. Man glömmer bort saker så lätt..
Hoppas ni fått ett bra 2oo8 och hoppas ni får ett underbart 2oo9.
Gott nytt år på er alla! <3





Det här året så har jag..

Mist min svåger..
Jag saknar han för varje dag som går. R.I.P <3

Insett vilka mina vänner är..
Vilka som ställer upp när man verkligen behöver dom och vilka som hellre går och smakar på det håriga exotiska.

Blivit rejält dissad av en kille jag hade trånat efter ett år.
Varför jag äns gillade honom lär föralltid förbli ett mysterium.

Sårat den enda kille jag riktigt älskat.
Pågrund av rädsla att bli sårad själv.

Picky dumpat Magnus för att bli tillsammans med en afrikan som snor saker.
Något vi aldrig trodde han skulle göra.

Tatuerat mig för första gången.
Blev supernöjd och tyckte känslan var underbar.

Börjat blogga..
Superkul och alla ni läsare är underbara<3

Äntligen efter 19år fått diagnosen ADHD på papper.
Och började med concerta (medicin) för det.

Flyttat från Gävle till Bergsjö och börjat studera på komvux.
Något som har haft väldigt blandade åsikter men som nog är väldigt bra för mig.

Mitt självförtroende har börjat kommit tillbaks..
Vilket känns great :)

Fyllt 20år.
Och den dagen var jag riktigt lycklig.

Brytit kontakten med min mamma.
Vilket börjar kännas väldigt jobbat helst när jag saknar min lillebror som fan.

Slutat röka!
Visst har bara gått 18dagar hittills men hey jag är rökfri! applåder tack ;)

Dragit på galna Stockholms resor med Tessan!
Blev utslängd från Gk o fick någon dryg bratsunge med oss till hotellet.

Lärt mig leva livet på ett annat sätt..
Och leva ut som fan på krogen hehe.

Blåst J..
haha hur kan en människa vara så blåst?

Insett att människor hellre hör lögner än sanningen.
Men vill du inte höra sanningen så får du prata med någon annan! ;)

En av mina dåvarande bästa vänner blev mamma.
Har dock bara träffat hennes dotter engång då vi inte längre pratar.

Insett att i tjejers ögon är killar tydligen mer värd än sina kompisar.
Med få undantag.

Lärt mig accepterat att tårar inte är ett tecken på svaghet..
Utan ett sätt för att själen ska kunna läka..

Flörtat och fått riktiga hottisar!
Som visade sig vara svin och som jag nu dissar för 2oo9.

Insett att trots allt skit som har hänt 2oo8 så har jag vunnit.
För jag har lärt mig enormt mkt och växt som bara fan!


Årets bästa låt: Nickelback- today was your last day.
Årets besvikelse: Vänner som svek och MrJ.
Årets höjdpunkt: Att jag fyllde 20.
Årets vändning: Att jag flyttade upp hit istället för Göteborg.
Årets lärdom: Ta aldrig något förgivet.
Årets film: Twilight& Wanted.
Årets bästa köp: Min älskade laptop <3
Årets utgång:  hade tre speciella.

1. Hangloose&heartbreak kvällen med Maria. (mitt självförtroende kom tillbaks)
2. Kvällen när Boner uppträdde med Tessie. Vi förväntade inget och det blev klockrent.
3. Heartbreak med Tessan när jag verkligen flippade på dansgolvet haha.



Gott nytt år! ♥























Kommentarer
Postat av: Tessie

Jag är så stolt över dig. Du har formats till en kvinna som kan stå på egna ben, tar ingen skit och ställer upp på dina närmaste till max. Tillsammans har vi gått igenom mycket detta år och år 2009 kommer bli så mycket ljusare, jag känner det bara på mig. Med dig vid min sida klarar jag nog allt. En crazy brud med attetyd de är du de min älskade Porris!.. En sann vän, själsfrände ahh min Isabelle <3 Ingen är som du, du är UNIK!

2008-12-31 @ 11:33:05
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Postat av: Azra

SV: Det är alltid ett bra nyårslöfte :D

Gott nytt år till dig också! :)

2008-12-31 @ 11:35:10
URL: http://azraarnautovic.blogg.se/
Postat av: Mia

GOTT NYTT ÅR!!!! :-)

2008-12-31 @ 11:58:02
URL: http://mariat80.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hejsan!

Jag har en tävling i min blogg där man kan vinna titeln årets blogg 2009, man vinner även andra grejer också.

Det kanske är något för dig?

2008-12-31 @ 12:15:02
URL: http://saandraj.webblogg.se/
Postat av: Ida

Gott nytt ;)

2008-12-31 @ 13:05:45
URL: http://idamariellewalfridsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack så mycket , gott nytt år på dig med :)

2008-12-31 @ 14:05:43
URL: http://www.jessicasblogg.com
Postat av: Sara

Gott nytt år!!

2008-12-31 @ 14:24:58
URL: http://prinsessansaraa.blogg.se/
Postat av: Nathy

Gott nytt år:)

2008-12-31 @ 14:47:38
URL: http://nathydemecho.blogg.se/
Postat av: cornelia

Gott nytt år på dig, hoppas du får en trevlig kväll och ett härligt nytt år :)

2008-12-31 @ 15:04:55
URL: http://corneliabackstedt.blogg.se/
Postat av: PetraDaZtar

Du är stark Bella!, Bland dom starkaste jag känner! GoFis!

2009-01-02 @ 11:19:41
URL: http://petradaztar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0