Varför?

Dagen började med en jävla massa tårar, allt jag hållt inne bara exploderade och nu efter så känns det mycket bättre.
Nu är även den här jävla julen över vilket känns underbart.
Idag har jag glott på massa filmer med min älskade storasyster samt druckit lite vin.
Ett glas tänkte jag men slutade med en vinare, så typiskt mig.
Men det bästa av allt var att jag inte rökte, visst att jag blev bra sugen men lät bli.
Har inte rökt på sålänge nu så varför förstöra det nu?
Men det var iallafall första gången jag drack sen jag slutade röka, men lär ta ett tag iallafall kände jag tills jag går ut på krogen.

Idag har det inte blivit något pluggande som jag egentligen borde ha gjort vilket gör att jag får plugga extra mycket imorgon.
Skulle egentligen ha utsett veckans hunk idag med men det får bli imorgon.
Yeej.. Nu får jag underhålla mig på något annat sätt.
Ciao!



Vad gör man egentligen när man saknar en människa så mycket så hela kroppen skriker?









Kommentarer
Postat av: miahmariah

Vad tråkigt att du är ledsen. Ja, och sakna någon som man inte får träffa igen, är tungt. Jag antar iallafall att det handlar om denna person. Men ibland kan det kännas bättre när man har fått gråta lite, även om situaionen inte förändras.

Ha en bra helg

kramar miahmariah

2008-12-27 @ 20:04:15
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0