en bloggrubrik är bara onödigt.

oj fem dagar sen jag skrev blogg.. haha, lite långt för att vara mig men har man haft annat för sig så har man ;P

Ålandsresan var jättetrevlig iaf (:
 Blev lite småtjafs men inte alls mycket.
Så i det stora hela så var det grymt skoj (:

o på Lördag bär det av till Stockholm med tessan för att partaja litegranna (:
Fick dock världens chock när jag tittade på priserna för tåg.
361:- för en enkel biljett för ungdom. :O hur dyrt somhelst.
Helst när alla står o jiddrar om att det är så bra för miljön o det är billigare en bil.
hell no! Jag skulle kunna spotta bensin på den där jävla Reinfeld. USCH! .
Hursomhelst så blir det nog buss vi åker o bor på hotell (om det finns nå rum lediga) ska kika det idag.

Ikväll är det sommarkväll här i Gävle o jag o Tessan ska ner o se BWO uppträda.. haha (;
Imorgon kommer mina "flyttgubbar" o allt ska ut från lägenheten ;P

jaja, orkar inte skriva något mer.
Bjuder på en bild på mig o min mamma, lägger in fler bilder senare från ålandsresan, pallar inte riktigt det nu.
Måste ha en DUSCH! :P

pusshejs!
/Isabelle ♥



Kommentarer
Postat av: hunkinnan

vilken fin bild på dig och mamsen.. :)

2008-07-23 @ 15:58:12
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Postat av: svar till Hunkinnan

Tack så mkt tessiepessie (: <3

2008-07-23 @ 18:27:07
URL: http://bellaaadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0