hos tessie,

Hallojs!
Jag lämnade lägenheten i en röra och hoppade istället på tåget till Iggesund för att träffa min hunkinna Tessie (:
Tågvärden var rasist så stackars invandrarkillar blev utkikade. .
Tessie har iaf hämtat ut sin laptop (likadan som min) idag ;D
Så vi har mest suttit framför dom, då jag tog med mig min .
men vi har även kekat en sallad från pizzerian här asgod ^^
o även sätt Tess låtsaspappa byggt ihop hennes nya säng ;P
jaja det var det superintressanta som har hänt idag.
Skönt att vara med tessie kan jag iaf tillägga, man behöver inte göra så mycket har kul ändå (:

Jimi är en MUPP,  haha deni (;

jaja, nu ska jag göra något annat.
puss.

/Isabelle


Kommentarer
Postat av: Hunkinnan

bella min älskade Porrinna.. att jimi är en mupp vet ju alla.. :P kom me nå nytt..

2008-07-15 @ 01:26:07
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Postat av: Svar till Hunkinnan

haha, ja jag vet.. men var ju lixom tvungen att tillägga det iaf. höhö (;

2008-07-15 @ 01:27:13
URL: http://bellaaadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0