Jag gillar ju sååå mkt att bli väckt,

urk..
Jag gillar inte när någon ringer och väcker mig... gillar inte när någon väcker mig överhuvudtaget.
Somnade inte förän runt fyra imorse, och hälsocentralen ringde mig klockan åtta och väckte mig.
Jag har ju sådär superbra humör på morgonen o allra helst när någon inom sjukvården ringer.
Muttrade fram vad som var problem med mig, o sa själv att jag ville komma till en sjukgymnast för det här med nacken.
men pga alla andra sakerna och concertan så var jag tvungen att komma på en akuttid för att träffa en läkare.
seeegt. hade helst velat somna om. :/
 Men det gick ju inte så satt på mig mina skor på mina hemskt trasiga fötter, har enorma skavsår.. ;/ o plågade mig själv ner på affären för att köpa cigg och en jäkla mer haha.
Borde ha sätt bra rolig ut, kommer där helt nyvaken o haltar.. bitter som bara den.

o bussarna har ju börjat gått sådär superbra också, ändrat så att om man åker ettan så får man vänta på alla andra bussar i 25minuter, bra gjort x-trafik! idioti kallas det!
jaja kanske får min dator idag iaf (:
Påtal om idag förresten så är det USAs Nationaldag, alltid diggat usa, ett otroligt land.

Men idag skulle även min svåger ha fyllt tjugoåtta år, orkar knappt tänka på det. får panik..
Får panik över att dom underbara människorna försvinner först, att någon så ung och älskad som honom ..
näe klarar inte av att tänka på det. Grattis svåger, Jag saknar dig enormt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0