kärlek hit o dit..

Livet är bra orättvist!
Hittar man kärleken så förlorar man den lika fort igen.
Tänker på Tessan nu.
Haft ett ex i många år som inte behandlade henne så värst bra.
sen så träffar hon en världsfin kille o börjar tro på kärleken igen o nu så ska han bli utvisad.
så sjukt. känner verkligen för henne.
sen så finns det idioter som sitter o påstår "man vet inte hur bra man hade det förän man förlora d" ..
näe.. flera år chanser hade dom men tog dom aldrig, ordet KÄMPA existerar helt enkelt inte för dom.
dom tar det första bästa som kommer, kanske har dom solofobi? ..
Visst jag kanske har en negativ syn på kärlek.
kanske beror på att jag inte vill nöja mig med mindre en vad jag är värd.
Jag vill ha allt, annars få det vara.
kanske beror det på att jag träffat allt för många svin för att vilja dras med ett till.
Hellre lever jag en dag lycklig en att jag lever ett helt liv olycklig med en otrogen jävel!

Kärlek är bra komplicerat...
det borde finnas en av o på knapp.

nu blir det en smoke...
/Isabelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0