lalalalalaaaa ^^

hallöööj.
Gick bra hos läkaren, han var supertrevlig o gjorde massa tester, hann fann inget konstigt med mig.
Är nog all stress och panik som har gjort att jag spänt mig så mycket så det har påverkat kroppen negativt.
Ska försöka att varva ner mer och inte oroa mig så mycket.
Svängde förbi mig och hade fått post att min laptop har kommit ;D kan hämta ut den efter klockan 17. weeej ^^
Passade även på att plåstra om mina skadade fötter bara för jag blev så kär i ett par skor som saknade min storlek så jag köpte två storlekar för små... haha duktigt Bella, duktigt (; Men smäller man få ta för dom va bara för söta ^^
Drog ner på stan träffade Tessan, kikade runt lite och köpte en ny tröja (:
kan inte gå på stan längre utan att köpa något. typiskt ;P
Vart varmt o skönt ute o börjar äntligen få lite färg igen ,woohooo  härligt värre sörrö ;D
Hmm, idag har jag ingen aning om vad som händer.
alla är så tråkiga  :P ska kanske till Tessie om inte Conny kommer till henne idag.
Ska ta med mig datan då så hon kan hjälpa mig med allt då datorer inte riktigt är min grej höhö..
Om jag inte ska dit så har jag ingen aning, ingen aning vad som händer överhuvudtaget ihelgen.
Alla är antingen bortresta eller har inte tid eller pengar till att hitta på något. Känns tröööök ;/
Får njuta av att förra helgen var så rolig istället . :P

Märkt att folk lägger ut massa bilder på sina bloggar varje dag o själv är jag rätt dålig på det.
Men det kommer, så fort jag har hämtat tillbaks min kamera av mammsi.

jaja, nu ska jag fortsätta skriva med alla små sötnördar på msn innan jag ska göra mig ordning och bege mig för att hämta ut the computer ^^
skriver nog mer senare, annars ha en trevlig helg (:
Pussheejs!

/Bellaaa.


Kommentarer
Postat av: michan

haha den e bäst :D

desamma :)

titta gärna förbi igen och ha en underbar helg :)

2008-07-04 @ 17:06:54
URL: http://michane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0