mah lööövah (;

ååååh im so in löööööööve.  . . .  i min laptop ;D
ligger här i sängen hemma hos tessie, vi höll på hela natten o kikade runt o fixade till massa saker till den. jäääh.
Sen firade vi köpet med några drinkar, supergott^^
Upptäckte även att jag hade haft så stressigt när jag skulle till tåget så jag hade satt trosorna ut o in, hahahah hur lyckas man? :P
haha... hungrig var jag i natt med. så tess, vän som hon är ställer hon sig o kirrar klyftpotatis o någon grytgrejs fyra på natten/morgonen . höhö ^^ GÖÖÖÖTT ^^
O nu börjar jag bli lite småhungrig igen, haha skrämmande :P
Kanske en efterlängtad kebabpizza? (;  nog rätt bokat det, helst när tess bredvid började dregla o stöna.. höhö ^^
Saknar en viss sötnöt iaf. mycket. ville bara säga det ^^
nu ska jag röka o ringa telebanken.
pussheejs!


/Isabelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0