SÖNDAG! (;

Shuuflöjt!
Idag är det som ni alla vet SÖNDAG, o som ni alla vet så är SÖNDAG en mycket seg dag pga att det är SÖNDAG.*
Så denna SÖNDAG har jag spenderat med min kära vännina Evelina.
Vi har på denna SÖNDAG tittat på What happens in Vegas, mycket bra film, eller ah helt okej iaf. :P
Vi har även denna SÖNDAG lyssnat på Lars Winnerbäck o frossat i oss chips.. höhö ^^
O vi ska nu denna SÖNDAG gå ner o kika efter tvätt-tid åt mig tills imorgon då denna SÖNDAG är över o ny vecka har påbörjats med en MÅNDAG .. hahaha (;
Så med det utrett vad vi har gjort denna SÖNDAG och vad som händer imorgon då SÖNDAGEN är över och MÅNDAG har kommit så ger jag er ett SÖNDAGS avslut med ett SÖNDAGS hejdå :P
hahaha .. o ja titta ett SÖNDAGS skratt blev det med (; haha ^^
Puss.

/Isabelle




Kommentarer
Postat av: sara

Den är jättebra :)

2008-07-13 @ 23:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0