Jag o min bögpojkvän.

Hejhopps.
Kom på att jag glömde nämna igår att Pickys grannar inte har något liv (;
Det här kommer lätt höra till humor-kategorin där det är rätt tomt haha.


Kan börja med att berätta lite vem Picky är.
Vi har känt varandra sen vi var runt sju år.
Vi hatade varandra som barn, jag höll på att slå sönder honom flera ggr, o ja han var livrädd för mig.
Typ 2005 så började vi umgås igen genom en gemensam vän (Mikkaela) o alla tidigare minnen glömdes.
Han visade sig vara en pessismistisk o Paranoid Bög. Diggade det.
så sen 2005 har vi vart grymt nära vänner, Inget mer då han verkligen är HOMOSEXUELL!
genom dom här tre åren så har vi gjort väldigt galna saker som tex våran Bulgarien resa som aldrig glöms.
För snart två år sen så träffade han sin pojkvän Magnus o han blev vipps en toffel, gör stortsett ingenting längre.
Men diggar Magnus endå, fast han tog bort den galna Picky haha ;P
Hursomhelst så genom åren så verkar folk verkligen tro att man inte kan va Kompis med det motsatta könet utan ha sex, även om någon är BÖG! Kan upplysa er alla att det närmaste jag o Picky har kommit till sexuellkontakt var den gången jag sparkade honom på
smalbenet!
Men endå så får vi seriöst höra ofta om vi e ett par eller om vi iaf har haft sex. skitsamma att han är bög.
i torsdags när vi satt på en uteservering kommer det någon galen ful brud fram till Picky o tror att vi e ett par . Picky säger nej. hon envisar, o säger att jag iaf är tänd på honom. skrattretande!
När hon sen får veta att han är bög så kommer hon fram o ber om ursäkt på det konstiga viset till mig.
"oj, haha.. tänkte för du är ju blond. o alltid sett blondiner som blåsta o dom knullar med alla. kan inte va kompis med en kille utan sex" hahahaahah whaaaaat? fördomsfulla FITTA!

Men det jag ska komma till är att första priset för idioti för iaf Pickys
grannar.
Ni förstår...
Jag och Picky är ett par, vi ska gifta oss och jag ska även föda hans barn i framtiden förstår ni..
Men medans jag är och jobbar i Stockholm så tar Picky hit sin hemliga Älskare, en kille dessutom. alltså magnus.
Och hela gården sörjer för mig och tycker att jag borde få veta det.
oj, va synd det är om mig -snyfft- ... IDIOTER!
Har ni seriöst inget bättre för er att sitta o hitta på sånt här?
haha, det är förfan skrattretande!
Kan man helt enkelt inte bara vara bra vänner? existerar inte det i den här världen?
Knullar du alla dina vänner???????.... IDIOTER.
kan inte göra något annat en o skratta, därför det här inlägget hamnar bland humor.

Pusss.....
/Bellaaa.









 Jag o min blivande bögman Picky... haha (;


Kommentarer
Postat av: Ullis

Jo men de är kul :) men jag har fått jobba som en galning för att ha råd :P

2008-07-02 @ 13:36:56
URL: http://ulrikalinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0