varför ljuger du för mig?

Varför ljuger du för mig?
Är ärlighet verkligen en sån svår grej för dig.
Du kunde ha försökt idag.
Jag är inte blind av kärlek längre, jag ser tydligare än vad jag någonsin har gjort.
Jag ser ditt fula spel.
Någon tillit imellan oss finns inte längre, kommer aldrig finnas mer heller.
Det har du sätt till. Inget mer om att jag är Hon.
 Aldrig mer ordet "jag saknar dig"
Ljug hur mycket du vill för dig själv, men försök inte med dom lögnerna på mig.




Sommaren är här och då är det mycket känslor i luften, hat som kärlek.
Beställt en laptop idag, skrev nog det tidigare men har gått och blivit senil.
Fick ett fint erbjudande av min syster tidigare idag, vad kan jag ta längre fram om det blir av.
Nu blir det nattblosset och sätta mobilen på laddning. Efter det är de läggdags.
Försöka sova så jag kommer upp i någorlunda skaplig tid imorgon.
Nattinatt!
/Bellaaa.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0