här kommer allt, ;P

shuuuu!
Oj nu vart det ett litet tag sen jag skrev ;P
Kan ju börja o berätta om torsdagen.
Jag, Picky och Maria satt oss på en uteservering, skulle bara ta en cider men såklart så blev det mer än en. ;P
Dom stängde igen där kl 23 o jag o Maria var fortfarande partysugna så vi rörde oss mot slick.
Dom släppte inte in Picky pga att han inte hade sitt leg med sig, jävligt fjantigt tycker jag då både jag o Maria visade leg o vi skulle väl knappast umgås med en fjort0nåring o han släppte iaf in några 15åringar efter oss. sjukt otrevlig vad han med.  Hursomhelst så tog Picky bussen hem o vi gick in o röjde (;
Dansade för fullt o jag vann maxvinst på en spelautomat med lite av Marias hjälp dårå ;P
hade iaf hur skoj somhelst ^^

Fredagen blev bara en snabb "bakfylleshoppingtur" haha, o köpte lite fint ^^
Lördagen började med att jag tvättade 7 på morgonen, urk va ju inte lite jobbigt o komma upp.
Tog halv 10 bussen med emma ner på stan o tog tåget till marknaden i ockelbo. Gick runt där i många timmar. Va rätt trevligt men det regnade ett tag o fötterna värkte som fan.
Fick skjuts hem, solade med emma o åkte hem till mig o gjorde mig ordning.
Tog bussen hem till Maria på kvällen, började festa o gick ut på hangloose.
V'ärldens chock när vi kom dit, va helt tomt typ. jag o Maria o kanske 2 till. HEMSKT.
Men en halvtimme senare typ så kom det massor.
Gick upp på dansgolvet o shaajka.
Träffade Shiven (; en kille jag pratat med på nätet ett tag som kommer ifrån örebro.
Mot natten tappade jag bort Maria så jag o shiven åkte hem till mig. Pratade en massa, o sen så somnade jag ;P
Idag så var han kvar hos mig några timmar innan han åkte. Då drog jag ner ¨på stan, träffade Mikkis o frossade bakfyllemat haha (:  Sen så tog jag bussen hem till mamma där jag sitter nu.
Nu blir det fotboll, håller tummarna hårt att Tyskland ska vinna (:
skriver mer senare.
Puss.
/Bellaaa.

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Det är så mysigt med uteserveringar.

=)

2008-06-30 @ 08:19:01
URL: http://angelicascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0